HAHA

Liiza, (: säger:

ohman, är han hos dig eller missuppfattade jag dig att jimmy och tyr är där ;o<33

eebbiizzzzz(: säger:

hahah rickard står och väntar utanför din dörr, tyr och jimmy har jag redan kastat ut. Jag körde buddha stönandet och dom fick damp<33

,, Liiza, (: säger:

vafan ebba vi sa ju att killarna tappar lusten när man gör buddah!! kan tänka mig att dom sprang för livet nakna ut på gatan med kuken i vädret! <333

eebbiizzzzz(: säger:

ahhaahahahahahahahahah<33 sen hoppar dom upp på bollplanket i skolan och vänta på pungmasage

,, Liiza, (: säger:

hahahhahaha, planket rasar nog ihop....<333

eebbiizzzzz(: säger:

haha<33

,, Liiza, (: säger:

yeeaah!! tyr med sin röv

eebbiizzzzz(: säger:

den är skitt smexxiii


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0