heldag i kalmar

Hejsan(; vet att jag har varigt dålig på stt blogga´. Igår drog man till Sabina slaggade där , sen imorse åkte man hen ru´nt 11 ´tiden. För vi skulle till kalmar. Blev att lämna ungarna hos lina så vi kunde vara utan dom ett tag. Sen drog man till baronen skulle byta ett linne men blev att mamma köpte ett till linne till mig. Sen köpte min snälla mamma en tröja och jeans på gina till mig också(;. Efter det blev det att äta på resturang jag tog fläskfile med friterade potatisklyftor , och rödvinssås samt aioli. As gott, sen drog man till ikea och kollade kök och badrum blev lite shopping där med. Sen håller tilda på att flytta ner i rummet brevid mig palla:S. Men jaja skit samma fick iaf en data av pappa idag <3 den lilla rosa som jag härjst om. Min lilla bebis älska den:p aja puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0