Jobbiga barn

Hejsan:) gutt att vi bara gå skoldagen imon sen har vi PÅSKLOOOVVVV!och imon kommer Amanda till mig och ska sova här tills Lördag. Just nu är jag barnvakt ska va det tills klockan 7 typ palla. Jag är inte på humör idag och då jävlas ungarna lite extra mycket. Särskilt Leo men min stora tjej är snäll iaf.Just nu bråkar dom om ett läppglans ochn leo gallskriker. As jobbigt tycker det är rätt så respektlöst av mamma och pappa också som lämna över två trotsiga ungar till mig varje onsdag. Okej jag kan ju sköta dom herregud har ju levt med ungar hela livet eller med småbarn om man säger så. Aja har precis gett ungarna mackor oså så dom klara sig till mamma kommer hem halv 8 då ska vi äta blir en sen middag idag. Ska försöka lägga Leo också jag skulle också behöva sova har världens huvudvärk.  Aja puss och hej<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0