Lediga

Hallååå bitchaeess:)

Torsdag vilket betyder att vi är lediga idag:),gutt gutt. Tror jag ska städa mitt rum snart asså ser ut som andra världskriget. Aja senare blir det kalmar oh fira jonna med släkten. Mojen har gjort smörgåstårta fåse om jag ska äta det tkr inte om det så mkt. Ajuste vi ska få en till liten familjemedlem , dock ett djur.

Japp min mosters katt Morris en blandis på norsk skogskatt. Som att inte vi ha nog´med katter, och jag blev förståss skit arg. Jag vill inte ha några djur. Så jag sa till mamma att jag hade varigt hos skolsyster och tagit prover det visade sig att jag var allergisk mot katter och hundar. Men det gick hon minsann inte på för då skulle dom ha ringt henne.

Aja vi ska ha katten för att hyresvärden hade ringt min moster och sagt att katten sitter i trappen nätterna som dagar och skriker och ha sig.  Och dom fick inte ha kvar katten i lägenheten, så istället för att avliva den ska vi ha han ett tag. Men han kommer mest vara ute, för det är han alltid annars. Katten är dock 10 år så den lever nog inte så länge till. Trivs den inte och mår inte bra så har vi inget val goodbye kisse mjaaooo.


Aja jag säger bara lycka till till min brossa i Göteborg, som är skit allergisk mot katter. Han har aldrig kunnat va hos min moster för han tål inte den katten vi ska ha. Men mamma är ju så fucking trög i huvudet åhh blir galen. aja dom får vara ute annars kastar ja ut skiten.

JAG SKA ALDRIG HA DJUR NÄR JAG FLYTTAR HEMIFRÅN VILKET JAG SKA GÖRA DIREKT!när jag slutar 9an. Tänker då fan inte bor med alla dessa djur, dom är fula är i vägen. Luktar äckligt äter hela dagarna, bajsa och kissa i lådan somstinker . Dom bara lever aja puss<3



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0