ohgisses

Tjoho nu har jag ångest för jag har inte varit ute på 1½ dag. Ligger i min lilla säng som en bebis haha det var för kul igår på familjen saiko taiko. Corrinda bah: Åh nej ska han heta carl i andra namn, det tkr inte ja det är ju fult!.

Haha stackars dom som heter carl och tittar. Aja jag har precis kollat på lite gamla bilder oså plus att jag är hungrig men jag vet inte vad jag ska äta.


Det g¨r inte att ladda upp bilder nu får jag damppppppppppppppppppppppppppppppppp!!!!!!! Haha hörde nyss jörgen söäga såhär till lina i rummet brevid: Fiffan lina kan vi inte åka hem nu man får ju fan gåshud av att va här, den ena ha maginfluensa och den andra ha feber.

puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0