Onsdag

Tjohoo(: slutade klockan 15.00 tieep drog hem sen vid fyra stolpade pappa in med ungarna, mamma jobbar kväll som vanligt. Och pappa och tilda ska på ridningen, så just nu är jag barnvakt. Pappa fick åka och köpa pizza till oss, som tur är så är ungarna glada och lydiga idag massor plus på det(Y). Vid matbordet fick Thea och Leo värsta skrattdampet dom är för söta dom,sen undra ja om ungarna ens få ngn mat på dagis vaffan?. Haha dom ahde precis ätit mellanmål och dom åt upp halva min pizza och lite till.

Just nu har jag kastat in ungarna på Tildas rum, jag lär få städa där innan tilda kmr hem för då blir det andra världskriget.

Aja puss ska vara lite social med barna fan nu hoho<3 Förjävlig bild ps: Kan inte komma på workshoppen på Fredag, mamma och pappa ska till vänesborg på morgonen och då ska jag åka till kalmar direkt efter skolan.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0