söndag

Hejsan:), åktw till Lina i Norrliden igår fick lite smått panik när jag fick veta att ungarna skulle sova är. A så va där kollade när Jörgent tatuerade Jonna och en kompis till Lina. Jonna skulle typ ha en fjäril på magen asså där nere inte i murran men ja ni fattar. Inatt ska min kusin och moster sova här, för dom ska typ va här med katten inatt elr nått fatta nada.  Min moster har precis gjort italiens mat as gott, fåse om det blir ngn efterrätt i stugan. Aja nu sitter kusinvitamin och jag i en varsin ände i soffan med en varsin laptop och glo in i väggen. Samtidigt som hon sitter med en stenåålders cam och har cam med ngn lite scary fall hon visa mig. Aja puss och hej leverpastej<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0