sunsilk serum

Obs! behövs inte läsas  skriver bara dettta för jag har tråkigt. För jag vet att detta är tråkigt att läsa ...





Den dära tuben där det står sunsilk serum ska jag köpa snart, den sägs vara bra mot slitna toppar. Sen luktar den riktigt gott också ungefär lika stor som ett lillfinger och kostar 80:- lite dyrt för en liten tub, liksom. Men bättre än inget. Och usch och blä för phc shampoo jag köpte det för ngn månad sen fiffan det gör ju bara håret ennu torrare.

Då är nog billigare shampoo bättre som phc shampoot kostade 55:- för det var bonus pris på det.

Men tack vare mina silica tabletter är inte mitt hår lika slitet , det glänser mer och det känns bättre. Och ändå är detta bara första månaden jag äter sånna. Ska nog fortsätta med B-komplex friggs sen efter silica. Finns ju att köpa på ica asså b komplex där alla b vitaminer finns´.

Mot ,acne,hår,naglar,hy och ja en massa.



puss<3

Kommentarer
anonym

sunslik serum finns på öb för 30 kr :)

2011-06-21 @ 18:52:14

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0