Tudeelluu

Hejsan:) efter skolan så var jag med sabina tills nu , vi gjorde inte så mkt kollade mest på AA. Ikväll är det drömen om italien elr är det idag?. Och fuskbyggarna med såklart, ha lite engelska läxa att göra också har inte tränat på den så mkt. Sen fick vi hem paket från h&m idag också. Men det låg bara en klänning , bh och trosor. Skinnjackan va det tydligen slut på lagret :( men mamma ska köpa en sån till mig imon istället. Klänningen va as snygg ska defintivit ha den på sandra nästa gång men hmm kul att det är ngngång också. Var ju as länge sen vaffan man dör ju på fredagskvällarna. Aja nu ska jag gå och busa med lille leo som också fick en as söt skinnjacka han kommer bli så stilig min pojk.


Aja puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0