Envis

Haha vi skulle köpa pizza och jag sa tydligt till pappa jag ska ha vitlökssås på min annars äter ja inte den. Man kan inte äta en hawaii pizza utan sås på.Pappa säger tydligt vitlökssås på pizzan tack tror ni dena jäkla pizzerian lägger på ngn vitlökssås? nej.

Så när jag öppnar min lilla kartong och ser att det inte ligger någon sås  slänger jag igen kartongen springer ner i källaren.

Ner kommer mamma ska du inte äta nej det finns ju ingen sås på.

1 timme sitter jag här nere och rutna ingen vitlökssås kommer jag väntar tålmodigt jag ska ha sås annars äter jag inte så är det bara. Tills 1 och en halvtimme och pappa säger att han åker och köper den dära jäkla såsen. Hem kommer han och jag häller på en hel burk på piizzan  VITLÖKSSÅS I MITT HJÄRTA(L). Haha men seriöst man måste nästan ha vitlökssås på alla rätter.. även om man luktar härligt i munnen sen. Har suttit framför matbordet i över 3 timmar min moster är här och vi har snackat om mammas och pappas barndom jättekul. Ne men jag visste knappt hälften om deras barndom haha aja puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0