Lördag

Tjosan:) ojdå har inte bloggat sen i onsdags typ... aja har typ suttit och nötat skype och en massa shit. Aja somnade halv 2 igår kanske .Sen stolpade thea och leo in och rev halva rummet klockan 10 och frågade om jag skulle med till kalmar.  Bara att stiga upp duscha, fixa mitt allt för skitiga hår måste duscha det ikväll eller imonbitti. Sen drog vi till modehuset hittade ett par ljusa jeans, en rosa topp t-shirt på bikbok och en annan randig tröja. Men ska shoppa mer sen när jag får pengar. Ska defintitivt köpa en till sån rosa grejs fast en annan  färg för den satt perfekt. Aja om 2 timmar ska vi till kalmar igen, jag och alla barn ska hem till jonna för mojen och farsen ska ut och äta och greja med några kompisar till dom. Aja puss och hej<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0