Lördag:)

Hejsan:) valborg igår var ju som sagt på fullt ös och det va helt okej:P. Kom hem klockan 1 kanske somande direkt men i detta huset får man tyvärr inte sova länge. För klockan halv 7 börjar leo kasta ut klossar kulor ungarna springer och ett jäkla liv på övervåningen. Jag vill gärna flytta hemifrån nu:), aja fint väder är det idag iaf. Har varit på köpstaden också köpte foundation , rouge, en tunika/klänning och en tröja. Det ekade lite bland tröjorna tyckte ja.
 Ja men iaf min spegel är skitig som ni kanske ser haha har pussat på den med läppglans på för as länge och det går inte bort. Men iaf ha på mig strumpbyxor,shorts, en rosa tröja och den svarta jackan jag hade igår. Hahah har självkalrt inte på mig solglasögonen idag. Aja fåse vad jag gör senare kanske gå till barnen och kolla hur dom mår deras kusiner skulle sova där så ska busa lite med dom tror ja. Puss och hej<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0