..

Vill ni att jag vänder om, och slåss för den jag är.
Aldrig sviker jag mitt land när vindarna viskar mitt namn.


tänkte köra 10 sanningar om mig har ändå så tråkigt:) så läs om ni vill haha.

1. jag failar alltid när jag ska göra soda stream vatten ha ha.

2. jag älskar min mamma och pappa<3 dom är bäst.

3. Jag hatar när folk påstå att jag är oärlig. Att folk inte kan lita på mig, eller berätta saker för mig osv.... jamena mitt utseende säger ju inte min personlighet direkt.

4.  Jag tycker inte om chokladbollar som man gör själv.

5. Jag älskar jens mest av allt<3

6.  Min favorit choklad är plopp.

7. Jag har aldrig  skrivit ett <3 till ngn annan kille när ja vart tsm med jens:P.

8. detta börja bli svårt hehe

9. Jag saknar gamla tider ibland

10. Jag vill flytta till kalmar igen:) asså när ja slutat 9an.





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0