(inget nån behöver läsa)

Det som jag skriver nu behöver ingen läsa  för nu ska jag gnälla lite igen.

Snart orkar jag fan inte mer asså, imorse hade jag bara 37 grader och nu ha jag 39.9 grader. Hostar mer än vad jag gjort dom senaste dagarna. Och har as ont i min högra lunga.

Ligger här i soffan och inte en jävel är social, pappa kolla tv nere på mitt rum, tilda är hos en kompis, jonna på kärringgympa , mamma jobbar. Man kan fan inte bli mer än desperat i detta kolsvarta rum. Jag vill ut sminka mig, fixa håret. Men så fort jag reser mig upp blir jag svag i hela kroppen. Inte ett skit hjälper, pencelin,hostmedecin,tabletter inte ett jävla skit.

Man blir fan psykiskstörd av att vart sjuk nästan en vecka (blev sjuk i Lördags).

Mina tårar tar aldrig slut heller, nu ska jag ringa till mamma och fråga om jag måste åka till doktorn eller ngt igen puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0