"Men ebba har ju blivit gladare nu"

På senaste tiden har jag vart jäkligt glad skrattat (kanske lite för mkt ibland) som aldrig förr.

Idag när vi satt vid matbordet hela familjen och åt så satt jag och fnittrade åt en massa saker som vanligt och inget var igentligen kul haha. Det var bara jonna som sa lite roliga saker men inget någon annan tkte va kul direkt haha.

Så sa pappa satan vad du fnittra o skrattar jämt nu förtiden....
Jonna: Ja ebba har blivit gladare nu  tillskillnad från innan när hon alltid var bitter o allt va fel o blablabla.......

Och ja så är det faktisgt varför ska man gå runt o va sur i onödan? jag har ju inget att va tjurig o grinig över ja ha en pojkvän jag älskar, en familj jag älskar och er mina vänner som jag älskar<3.

Sen ibland ha man ju dåliga dagar också förståss, Men det har ju alla allt kan ju inte va perfekt jämt. Men just nu är jag jävligt lycklig och jag hoppas att det fortsätter att va så :)<3

 Jag älskar dig<3




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0