TORSDAG

Hejsan:), sov typ bara 2 timmar inatt jonna och ja låg och hostade hela natten. Sen när man väl slummrade till i några min tände jonna upp hela källaren för att hon skulle gå på toa 1 gång i minuten. Aja hoppas det inte är lika dant i natt då.

Igårkväll hade hela öland strömavbrott också as drygt fanns inget att göra då.

Påtal om annat måste jag färga mitt hår också (inte löshåret mitt egna) för det har blekts as mycket sen sist. Aja får ta och göra det när ja får pengar.


Känns som att jag har missat as mycket i skolan när jag vart sjuk den här veckan men få ta igen mig nästa vecka kommer ju inte imon heller. Men på måndag kommer jag förhoppningsvis.

aja puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0