Almänt tjaffs o tjat i mina åsikter.

Jag är så förbannat trött på omogna människor nu förtiden sånna som inte kan ta ansvar eller något. Värst unga mammor typ ser sånna överallt på fejjan, bloggar osv. Har inget emot dom som sköter sig men som tex michas.se? hon fick barn när hon va 15 och nu bor hon på behandlingshem. Hon rökte, skärde sig, hamnade på sjukhus flera gånger för att hon försökt ta livet av sig.

Hur kan man göra så när man ha barn? så iskallt o oansvarigt. Ska man inte finnas till för sitt barn och visa kärlek, o trygghet?. Visst hon fick många taskiga kommentarer osv och mådde dåligt av det men varför blogga man då och skriver ut om sitt liv ? då får man faktiskt skylla sig själv.

Såg att en kille skrev till en tjej på fejjan BYT BLÖJOR PÅ VÅRAN UNGE NU DEN HA BAJSAT!halloj ta tag i det själv förfan. Varför ska kvinnor göra precis allt dom får väl ta egna insiativ själv.

ne men omogna människor är det värsta ja vet. Visst ja kan också va omogen ibland men jag vill visa att ja kan ta ansvar för mina föräldrat att jag vill saker med mitt liv. Jag går ändå i 9an ....

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0