Dagen

Hejhej jens drog ju hem vid halv tre typ som ja sa i mitt förra videoinlägg. Sen kom min syrra och hennes pojkvän för dom hade köpt en ny volvo och skulle visa den. Leo minstingen om han hade fått hade han nog bott  i den bilen asså gud vad han klättrade runt och skulle sitta vid ratten o allt (när bilen va parkerad då asså). Fast bäst är nog vår gamla bil dollyn som den heter den älskar han.

Sen följde ja med dom till modehuset och köpte en tröja o nya converse till mig o tilda. Mina förra va lite halvsunkiga eftersom ja gick med dom i vintras.

Sen när ja kom hem åt vi kräfor och senare drog ja till sabina o hennes pojkvän. När ja kom hem stog thea o tilda o lekte på gården thea är då min systers dotter som ville sova här inatt :). Hon ska börja lekis nu till hösten , och då sprang hon fram ebba ebba !!  jag har tappat en tand morfar la den i ett glas så inatt kommer tandfen " . Haha så söt.


Men nu ska ja  checka andra bloggar och lite sånt ha det bra pusshej<3 usch hittade en skit gammal bild på mig sommaren 2009 kanske? hah herregud



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0