En hemlighet om mig

Tänkte att ja skulle berätta en hemlighet om mig eller något ni inte visste om mig typ en gång i veckan? för att bloggen ska bli roligare.

Har en sak som typ bara jag, sabina o släkten/familjen vet om och det är att jag har ett mellannamn. Men det är så fruktansvärt fult så ja hatar att berätta eller säga det för folk så därför säger ja bara att ja heter ebba berglund.

Men innan ni bläddra ner o får svaret på va namnet är så kan ja berätta att min mamma tycker det är fint med lite speciela mellanamn, eller ja o jonna fick det iaf som jonna alfhild linnea haha.

Fredrica är namnet står på hitta.se och allting :( ska nog ta bort det hemska namnet för tänk va fult sen om man gifter sig tager du ebba fredrica berglund? halva kyrkan kommer ju börja skratta. HAHA nä fy . Men nu vet ni det.

Och som sabina brukar säga lilla fröken fräken fredrica.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0