frågor

Hade lite frågor som ja hade glömt bort att svara på men här kommer dom :


Postat av: Michaela

Hur brukar du och Jens nulla? är det ofta? och brukar det vara skönt? Puss från lilla söta Michaela (:<333



SVAR: Vet inte om ja ska ta det seriöst eller oseriöst , men den frågan svara ja inte på eftersom att ja inte fyllt 15 än så klapp o hej leverpastej.



Postat av: Sandra

Kommer du o jens att förlova er?.

Vilka tatueringar vill du göra senare i livet?

Gillar du piercingar och sånt?

kram!

 

SVAR:

1. sånt som märks , killen som frågar väl?;) men inte än iaf.

2. ett kina tecken som betyder syster, sen ska ja ju självklart tatuera in mina barns namn om ja nu får några. Och sen ska ja tatuera in en liten betty boop i nacken eller något :).

3.Ja det är fint men inte för ovanliga o inte för mycket, för mig räcker det med näsan ,öronen o ev naveln får ta om när ja vill lägga pengar på det.

Postat av:

Nämn en person eller flera som betyder mycket för dig?

2011-08-30 @ 15:24:17

SVAR: Det är många som betyder mycket för mig men framförallt Jens och min familj:).

 

 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0