lite tråk

Namn: Ebba Berglund

Född: 25 november 1996

Bor: I mörbylånga

Uppvuxen: i kalmar

Intressen: Shoppa, resa, va med kompisar, umgås med familjen o va med pojkvännen såklart :)

Mål: Gå ut med bra betyg o läsa en rolig utbildning som ja trivs med , skaffa jobba, barn gifta mig o hela den där biten ni vet ;).

Bra egenskaper: Att jag blivit socialare än vad jag va innan,att va trevlig mot andra, snäll kanske?

Dåliga egenskaper: Långsint och ibland slår hornen ut , att jag ibland känner mig som världens sämsta flickvän när ja är på dåligt humör.

Jobbar: Går i skolan just nu :)

Barn: Har inga barn än det får vänta i några år :)

Förändringar efter graviditet: inga eftersom ja aldrig vart gravid

Önskar: Att mitt liv blir som ja ha tänkt mig :)

Ogillar: Snåla o egoistiska människor.

Gillar: att umgås med folk och familjer :)

Behöver: hm vet inte, jag får tillräckligt.

Rädd för: att bli sviken.

Det jag ångrar mest i mitt liv: Det är mycket ja ångra, ett samlag, valborg att vi åkte till nybro 4 gångeer på en kväll för att komma till några idiot killar haha . Att jag behandlat mamma o pappa som skit vissa gånger.

Står för: att jag alltid kommer att finnas för Thea o Leo <3

Är emot: abort.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0