Torsdag

Hejsan :) idag vaknade ja runt 11 men somnade vid tio igår va sjukt trött, lustigt för när ja va hos jens va ja aldrig trött. Aja idag har ja städat mitt rumt rensat saker o damsugit. Glömde berätta att vi va och spelade mini golf i Tisdags på kvällen. Jag förlorade som vanligt jörgen vann och Tilda kom tvåa.

Lina körde inte hela banan för Leo va så jobbig så hon fick gå undan med honom. Efter det drog vi och käkade donken och kom hem runt tio på kvällen eller något.

Ajuste gjorde en anisktmask imorse som är bra för min hy iaf men det jag hade var: olivolja med citron i (går bra att  blanda i vanlig pressad citron, sen hade ja i strösocker som öppna upp porerna och sist lite sesamolja gå bra utan med. Sen börja man med att ta en blöt handduk med varmt vatten o fukta upp fejjan sen på med masken som ska sitta i 10 min ungefär. och sen tvätta bort ,sist tog ja aloe vera ansiktvatten på :).

Har inte så mycket mer att berätta pusshej <3

lägger in en bild från förra sommaren haha


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0