1 Dec

Halloj 1 December idag då  inte så märkvärdigt mer än att det är julafton om endast 23 dagar :). Börja få lite smått julkänsla jag tycker julen är mysig, tända ljus, god mat och snön faller ner sen kryper man under täcket och myser. Dock har det inte kommit någon snö än, men iaf har inget spec att berätta om dagen idag. Så det får avstå ,ikväll är mina planer att plugga och kolla på tv.
Blåser jätte mycket ute nu tog minst 20 min att cykla hem från skolan för mig, vinden va inte rolig asså.
Förresten STÄLL FRÅGOR HÄR NEDANFÖR TÄNKTE HA EN LITEN MINI FRÅGESTUND :) vi höres puss<3

Kommentarer
Josefin

Hej :) jag har läst din blogg ett tag och och älskar att läsa vanliga varadagsbloggaar. Har även bläddrat runt lite bland arkvien och sett att du skriver ganska mycket om kärlek. Jag har en fråga jag och min pojkvän har varit tsm ett tag, fick för någon vecka reda på att han varit otrogen mot mig. Jag vet inte vad jag ska göra vad tycker du?.



2011-12-01 @ 17:37:24
Anonym

Hej när tycker du sex är som bäst?

När är ditt och din pojkväns förhållande som bäst?

Har ni sex ofta?



2011-12-05 @ 12:19:02

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0