bli så trött

Bli så trött på sånna här facebooksuppdateringar :Gilla så skriver jag i din logg♥:Söt♥: G, VG, MVG
Gilla så betygsätter jag ditt utsendee och blabla, om du skriver ett hjärta i mitt pm så betyder det att du vill va tsm med mig osv.
Haha så jävla löjligt så ett hjärta avgör en kärlek? haha man ska fan har känslor också , kanske borde lära känna personen också.
Och man betygsätter inte andras utseende alla ser ut på sina egna sätt ,ingenting är verken bättre än det andra. Haha och jag kommer ihåg när man skulle betygsätta från 1-10 hur snygg en person va , jag la tillochmed in den statusen. Dock hade jag då andra tankar på hur världen såg ut, jag tycker ofta att tjejer framförallt får för mycket skit.
Såg en uppdatering igår då en kille som har flickvän la ut den snyggaste tjeejen som gillar denna statusen ska jag ha som profilbild.Tjejen gillade men det blev inte hon liksom, visst det finns alltid "översnygga" människor. Som folk kanske tycker ser bättre ut  ens pojk/flickvän men den man är tsm med är ju den man drogs till och den som man tycker är bäst och sötast liksom. Dock har jag aldrig tänkt i dom banorna jag kollar aldrig ut andra killar och betygsätter dom särskilt inte framför min pojkvän. Alla är ju som sagt fina på sina egna sätt.
Aja tycker det är dags för folk att mogna till lite, och sen borde inte alla 99or och skit ha fejjan för det är oftast dom som lägger ut detta . Fejjan är till för att berätta sina åsikter och tankar ingeet jävla betygssättningssajt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0