blir ledsen....

Blir ledsen inombords när jag läser månaden http://ebbaberglund.blogg.se/2011/february/ i min blogg och två månader efter. Varför låtsades jag vara så glad, så käftig? När jag egentligen inte ville något annat än att säga farväl typ. Jobbigaste månaden ever efter allt som hände mellan mig och Jens, vilka krav man hade på sig själv, hur panikångesten byggde bo inom mig.
Jag rasade även ner i vikt såhär smal var jag. Kan va att jag slutade med mina p-piller så hastigt och snabbt men bra mådde jag dock inte.
Vad ska man göra för att slippa se sina gamla inlägg har ju faktiskt haft bloggen sen jag gick i 5an vill ju gärna har kvar just denna.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0