Dagens outfitt, julaftons bilder och annat

Halloj här kommer lite bilder jag börja med att visa det ja har på mig idag och köpt sen julaftonsbilder som jag inte visste fanns haha.
Detta har jag på mig idag och har även köpt på rean, tröja och leggings från gina.
halsband köpt på gina
och en ring jag fått av Jens mamma( vet ej vart den är köpt, men snygg är den ).
skor jag köpt 349:- på skopunkten.
En olivgrön cardigan från gina 99:-
och tillsist en mys hoodie från bikbok 99 :- sen köpte jag lösnaglar, smink, borstar och nyårsklänningen den får ni se imon :).
Nu julpiiics.
Liten del av maten, detta är kallrätterna.
Här sitter ett gäng muppar och glor.
söt kusinerna.
Vår galna tomte
fika och äcklig citronlikör.
snuffsan och jag.(jens kommentar på kvällen " jag har varit jättekär i dig idag" haha.
Någon hade visst kul med zoomandet gissa på pappa eller minna.
puuuss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0