Dumma dag

Inget verkar vara på min sida idaag är fett trött, min dator funkar inte och jag som ville se klart på min sjuka film.American orgie eller vad den hette någon sån där kåtfilm eller typ som american pie.
Har dessutom as ont i min vänstra arm kan knappt röra den vet inte vad jag har gjort med den så detta är och har varit en gnäll dag. bak på morgonen, lucia och sen prov gick faktiskt hyffsat bra om jag lyssnar på min magkänsla.
Är inte alls på humör och jag fååår DAAAAMP, behöver prata med en lugn och sansad person som inte är lättirriterad så jag bli happy, lite fina ord och choklad hade suttit fint pusshejz<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0