Fredag

Hejhej :) Har precis fixat mig lite eller, aa det gamla vanliga typ. Förresten kan knappt ha utsläppt längre jag får paaaanikoos. Det är ivägen krulla sig och det ena med det tredje. Ska om  5 min eller något ta mig bort till skolan, har inte så jobbiga lektioner idag så det är gött gött.
Efter skola följer jag med Jens hem och stannar där över helgen :). Kanske ska rida på Söndag också hoppas! ( då menar jag tildas hyrhäst ). Men vi höres puss o hej, har inga bilder på denna rosa datorn någon har tagit bort allt. Typiskt hade jätte mycket minnen här bilder på mig och jens, resor osv :(. Men har ju lite på fejjan så få ta där ifrån isåfall.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0