Helgen

Hellu hellu tänkte berätta lite om helgen i Fredags följde min älskii med mig hem, vi käkade lite tacoz skulle kolla på idol men vi va så trötta och somnade haha. I Lördags drog vi till köpstan och va där i ett par timmar och handlade dom sista julklapparna.
Ajuste jag va så nyfiken på vad Jens hade köpt till mig så vi gav våra julklappar i Fredags ist jag fick en jätte fin tröja och han fick en cardigan av mig :).Idag har vi inte gjort så möö pappa kom vid tre och hämtade mig sen drog vi till ikea och käkade julmat ingen höjdare.
Mammsens julmat är bäst :).
Nu ligger jag i sängen och saknar min pojk redan det är så jobbigt på Söndagarna, men har två prov och plugga till nu så puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0