Hellu :)

Heej :) drog in till stan igår runt 11 sen mötte jag upp Amanda kul och trffas va ju ett tag sen, vi virrade runt lite blannd allt folk. Hittade två tröjor , en nyårsklänning (  den får ni se på nyår). Och sen lite smink och skit, nu har jag shoppat för två månader så nästa gång jag får pengar kan jag ägna det till något annat. Kanske gå på bio?, hitta på något med jens eller ta frissan och naglarna då.
Blir ju alltid att jag shoppa upp mina pengar när jag får dom på typ kläder osånt, sen när man vill hitta på något så har ja inga pengar. Men jag har väl bara mig själv att skylla.
Mamma hämtade iaif upp mig runt halv 1 för hon hade varit inne i stan. Och nu sitter jag här och inte har något att göra, och förresten jag ska bli bättre på att lägga upp bilder. Vad ja köpt osv ska ta tummen ur röven och ta lite bilder på det ja köpt under mellandagarna så ni får se.
Ni år nöja eer med en lite bild sålänge pusshej<3
image description

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0