Lång

Hejhej :) är redan färdig fixad ställde klockan lite tidigare idag haha igår fick jag panik för att ja kände mig så stressad jensas mobil ringde typ aldrig moorrrr. Har iaf på mig svarta skinbyxor, en svart blus typ bruna armband och ett brunt halsband.
Har även sovit med flätor inatt för att få det lite vågigt men resultatet vart inte så jättebra äh det får duga.
Påtal om något annat så ska jag övervinna min rädsla för att va så lång, jag har alltid haft komplex över min längd. Jag hade nog inte haft det om man inte hör alla killar tjabba om att en tjej ska va kort ha stor rumpa stora bröst osv. Om jag får vara ärlig har jag inte sett en ända kort med stora bröst, det sägs att idealen ppå en tjej är 170 cm långg och att längre människor har större bröst.
Nä det där är något killar fått för sig typ 2010. För så vitt jag vet så är det dom långa och smala som får modelljobb ,få lättare jobb ihuvudtaget för man syns mer osånt. Så alla creds till er långa.
Har även inte vågat har klackar och se fin ut, utan sprungit runt i mina converse år ut och år in. Varför ska inte jag som är lång får känna mig fin bara för att jag är lite längre så ska man kunna ha klackar typ. Så nu ska jag köpa mig ett par så får vi se hur det kommer se ut haha puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0