Mitt 2011

2011 börja lida mot sitt slut redan på Lördag är det nyårsafton så tänkte berätta om mitt år som har varit ganska mycket upp och ner.
Januari: Slutade 2010 med att fira nyår med jens, sabina och några killar hemma hos mig. Sen började plugget igen efter nyår kände att ja va ganska depp senare i denna månaden.Skoltrött osv.
Februari: Denna månaden var ett helvete jens gjorde slut, jag spenderade min tid åt att gråta och försöka hitta mig själv igen. Vart mycket självmordstankar och annat. Senare i Månaden bodde man på zokker typ.
Mars: Började festa och röka kom hem runt 2 tiden varje natt och luktade sprit, någonstans kände jag inte igen mig själv. Såg inte faran med vad jag höll på med och vad som kunde hända.
April: Firade valborg i stan och i nybro , sket i plugget hade 3 ig och orkade inte bry mig om någoting. Åkte även till Spanien och längtade hem. Ville supa och va jätte röksugen så tillslut fick ja köpa cider för att ja inte skulle klättra på väggarna.
Maj:Gick på min sista fest, jens tog  upp kontakten med mig igen vart överlycklig. Och kände att mitt liv va tillbaka.
Juni:Sommarlov hängde mest med Jens kommer inte ihåg så mycket från just juni.
Juli: Åkte till Bosnien med sabina, Min syrra Lina gifte sig.
Augusti: Va med jens i en vecka i sträck, va på rix fm festivalen och sov över hos syrran.
September: Skolan hade börjat, fick godkänt i matte och kände att ja verkligen tagit tag i skolan på allvar.
Oktober: Höstlov åkte till Jämtland va sen med jens, fick något skit i magen som varade i ett par veckor.
November: Fyllde äntligen 15 , hade prao på apoteket hände inte så möö den månaden.
December: Jag och jens hade 1år och 6 mån tsm inget spec men iaf, firade jul med han och familjen och ja nu hhar vi jullov.
Imon ska ja till stan med Amanda och sen sova där pusshej<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0