nytt år

Hellu idag är det nyårsafton och 2012 imon gutt gutt :) ska göra det till ett bättre år. Jag brukar ha ett skit år varannant år. 2009 va förjävligt inte just för mig men för hela familjen, 2010 var helt okej, men 2011 det har varit ganska upp och ner inte förens nu på dom senaste månaderna som det varit bra.
Mina nyårslöften är inte för att ja brukar hålla dom men man kan väl alltid förska.
1. Inte vara overcare.
2.Ut och röra på mig och börja träna.
3. Hitta mig själv igen.
4. Hitta på mer saker.
Vi höres!

Kommentarer
Tilda

Ebba hallå vad tänker du med? Hitta mig själv igen? vad fan du är 15 inte 40

2012-01-01 @ 15:15:57
URL: http://isisarna.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0