Periodare

Jag är en "periodare" i maten,vissa stunder äter jag som en flodhäst och vissa stunder går det bara ta några tuggor sen ligger ja i matkoma. Detta är skit jobbigt min mage har varit lite småbubblig till och från sen höstlovet ,svider, mår illa och för ett jädrans liv.
Känns skit trist nu till Jul då jag gärna går upp några kilon eftersom jag är gaaalet kär i julgodis och julbord. Men nu har jag köpt hem activia för matsmältningen hoppas att den hjälper mig. Har ingen lust att bli pinn smal igen och se ut som ja vet inte vad. Detta har gjort att jag gärna inte kan äta annan mat än tacoz, har ätit det några dagar nu och apelsiner. Gud låter som att jag är gravid och blivit beroend av en massa men som sagt jag är jag. Knäpppbooll
Min mamma har också lite risig mage så antar att jag ärvt det från henne.
osminkad och risig tjej i bakrunden men det får ni leva med.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0