Segt

Idag har det varit en sån där riktigt seego dag, är mega trött har inte sovit riiktigt på flera nätter eller a sen julafton. Förrutom hos Amanda där sov jag gutt. Min kära pojkvän har fått för sig att snarka och andas tungt när han sover, hoppas att det bara är förkyldningen och att han inte börjat med det ;). Haha så där sov man illa, sen så i onsdags morgon vaknade jag av ett jävla borrande och sågande klockan 7 på morgonenn jo då va det två killar som fixade nya fönster här pinsamt värre.
Och imorse hade tilda kompisar här som sprang ooch väckte än, får hoppas på en bättre natt. Lär somna tidigt idag , vi har iaf gjort tacoz och snart ska vi till godistimmen. Guttigutt men jag har lust att baka något typ cupcakes? muuums. Aja får se puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0