Skandal

Tycker att det är skandal att höra små 12åringar eller tillochmed 11 åringar som haft sex, eller redan blivit av med oskulden. Fler och fler ungdomar blir av med den tidigare när min mamma va ung så låg statistiken på typ 17-20 år.
Idag typ 13, jag blev av med min oskuld när jag va 13 hade jag fått bestämma idag så skulle jag har väntat tills typ min 15års dag. Man är inte mogen när man är 13 man vet inte ett skit egentligen det ända jag visste va att jag behövde kondom. Vad som helst kan ju hända man kan bli gravid eller stå där med 40 könssjukdomer typ när man bara är en liten skitunge. Nu hände ju inte det mig men det kan ju hända, dock är ja glad att ja gjorde det med den personen ja är tsm med idag. Men one night stand är nog lite farliga haha.
Sen tycker jag att man hittar mer och mer tonåringar som blir föräldrar, ursäkta men vet dom inte vad p-medel är typ. Skillnad att planera ett barn än att bara köra på och tycker det är skönt för stunden typ.
Va i en period då jag sket fullständigt i allt och alla typ nnee men javenne och jag tänkte inte alls när ja hade oskyddat sex med en person. Vafan hade man gjort om man blev på smällen 14 bast med en kille som man typ äcklas av? fyfan samtidigt som jens och jag börjat prata igen haha det hade vart kaoos.
Aja bettor nu blev det lite sex och samlevnad här men lite erotiskt snack skadar aldrig puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0