Söndag

Hellu :) i Fredags följde jag med Jens hem, vi gjorde inte så jättemycket kollade på film osånt. I Lördags drog vi in till modehuset Jens vart bitterfitta halva dagen vilket gjorde mig också sur, han och affärer är ingen big deal kan ja lova.
Men efter några glas på kvällen vart han pigg och alääärt haha, sen slingade hans mamma mitt hår var meningen att jag skulle ha röda slingor i typ. Meen det syns inte :( om inte annat får jag vänta till sommaren då håret bleknas mer.
Och idag åkte jag hem :( blir alltid lika ledsen när jag åker ifrån honom ,om jag fick välja en plats i livet som äär den bästa så är det att få vara i hans varma famn.
Aja skola imon och nya tag känns skönt att det inte är sådär meeega länge kvar till jullovet.
men vi synes ska kolla om ja hittar några bilder på dennna nya datorn.
hahaha osminnkad och leker fjortis moget ebba.

Kommentarer
Anonym

heeeej

2011-12-06 @ 18:54:46

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0