Sorry

Helluu förlåt för att jag inte har bloggat sen i Söndags men min boyfrieeeend följde med mig hem i Måndags och sov här tills idag vi har ju självklart varit i skolan med. Så har faktiskt umgåts med bara han och inte haft tid till bloggandet... men nu är jag igång igen. Imon är det Torsdag vilket betyder jullov efter skolan då förståss har inga vanliga lektioner imon utan julavslutning det blir nice.
Och jag har lite planer på vad jag ska göra på jullovet så kan väl dela med mig av dom.
1. Fira jul med familj, släkt och Jens hemma hos mig :).
2. Julhandla i mellandagarna.
3. Beställa tid till att fixa naglarna ska göra nageltippar igen hade jag tänkt.
4. Ta mig till frissan och göra lite coola effekter i håret känner mig så tråkig med bara kolsvart hår vill ha lite slingor typ röda eller blonda kanske?. Naee fåse.
5. Fira nyår med bettorna 3 rätters middag hos mig och en massa mys.
6.  Umgås med min pojkvän såklart .
Nu kommer man ju få en hel del pengar i jul så ska unna mig lite med en makeover på hela mig. Hårförlängning får ja dock inte... ingeen tycker typ att ja ska ha det haah.
(Ursäkta min stavning på allt är jätte trött och tangenterna har fått damp).

Påtal om något annat så har jag ändrat mig i mitt gymnasieval, eller det gjorde jag väl för ett par veckor sen egentligen. Jag skippar stylist har kollat på en dokumentär och i en sån här skitstad som kalmar lär man inte få jobb som stylist.  Hemsidan låter för bra för att vara sant jag tror jag håller mig till mitt undersköterska jobb och sen utbilda mig vidare till barnmorska.
Tror det är roligare att gå till ett jobb och känna glädjen varje dag att man är här för att hjälpa människor som är sjuka och behöver hjälp. Det är ett sånt jobb jag vill ha tor det passar mig mest :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0