Stirriga sidan

Haha jag har tänkt på en sak och det är att jag har en jävligt stirrig sida också,ena dan är den värken  andra lik. Det börja oftast med att jag är nervörs, orolig,stressad och när jag är det blir jag stirrig och allt går snett. Men jag tycker ändå det är ganska charmigt.
Vi hade ömsa förra veckan då vi brauudar skulle baka ngt och när folk börja bli klara blir ja skit stirrig och stressad. Hällde i ingredienser som inte skulle va i , tog en halv flaska med diskmedel på en sked typ och virrade ihop skiten o slängde i papperskorgen när ja virra runt såhär så har jag ingen aning om vad ja gör haha.
På engelskan berättade jag att ja alltid börja lipa lite i början när ja ska sola solarium sen hoppar ja ut ur hålet står och stampar lite sen hoppar jag in i solariumet igen. "Ebba du är rolig du" , jag låtsas att jag är en ordningssam person.
När jag i verkliga livet kastar runt saker omkring mig , undra hur min lägenhet hade sett ut typ haikon taikkon. Fast inredningen hade det intee varit några problem med, men disken, tvätten haha ja gud vet allt. Jaaag älskar att städa hos andra men inte hos mig själv. Kommer ihåg när ja lekte lekar med mina kompisar när vi va små att vi vad städerskor o städade hela deras hus.
Innan kunde jag stiga upp när Jens sov och plocka på hans rum aja märklig cheyy nussi nassi

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0