Svar

Hej :) jag har läst din blogg ett tag och och älskar att läsa vanliga varadagsbloggaar. Har även bläddrat runt lite bland arkvien och sett att du skriver ganska mycket om kärlek. Jag har en fråga jag och min pojkvän har varit tsm ett tag, fick för någon vecka reda på att han varit otrogen mot mig. Jag vet inte vad jag ska göra vad tycker du?.
Detta är skickat från Josefin, gick dock inte att kopiera hela frågan något är knas på min blogg. Har även fått klagomål att man inte kan trycka på skicka efter man skrivit kommentaren för det kommer inte upp någon sån. Kan meddela att skicka knappen är genomskilning av ngn konstig anledning så det går att skicka. Men nu till Josefines kommentar.
SVAR: Hej :) vad kul att du gillar bloggen :). Men nu till din fråga jag känner själv att om min pojkvän hade varit otrogen mot mig hade jag nog gett han en jävla rak höger och dumpat honom direkt. För en gång otrogen alltid otrogen sägs det iaf. Jag tycker att du ska prata med honom och berätta att det han gjort är verkligen fel och att man absolut inte gör så. Och tänka efter om du verkligen kan fortsätta att lita på honom i fortsättningen?.
Fortsätter han så tycker jag att du ska lämna över ditt hjärta till någon du verkligen förtjänar och visar respekt.

Oftast är man ju otrogen för att man vill ha bekräftelse om man kan bli älskad och om man attraheras av någon annan än den man är tsm med. Vilket jag tycker är idotiskt , man ska hålla sig till en och det är den man valde att bli tsm med och den man inners inne älskar.

kram.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0