Tisdag

Hejhej :) började daagen med hemkunskap två gånger i rad, först dajjjjm sen negerbooollls. Sen har det bara varit chill i dillan. Ett jäkla härj om snö på fejjan jag slipper den gärna, bara blaskigt sliskigt och kallt. Vill ha sommar och värme. Har insett att jag nu har 4 prov att plugga till wihooo vad kul. Blir väl att plugga sönder fram tills pojkväns akademin börjar vid 9.
Det är final idag och jag tycker nog att marcus och jossan ska vinna känns som att han har förändrats mycket plus att dom alltid är så gulliga mot varandra sen bor dom ju o oskarshamn med haha. Eller så tyckeer jag att Jenny och chrisitan ska vinna läser bådas blogg och han verkar också ha förändrats. Huuum pojkväns akademin kanske är bra ändån ?;).
Nää inget jag skulle sätta mig in på men nu ska jag nog käka så jag har energi till pluggandet puss<3
fick bli en liten bild på mig och min kärlek<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0