Torsdag

Fyfan hade skrivit ett inlägg sen hände något och det försvann nu är jag lack :( Aja börja om från början.
Tur att man har ett minne som är bra dåee.
Tjectjec:) vart skit seg i morse och velande bland typ 50 frisyrer men allt dampade så slutade med att jag gick med utsläppt utan att ha plattat det. Brukar alltid platta det annars nämligen , hade ömsa idag iaf så orkade inte bry mig blev lite prov plugganden och sen fejjan såklart.
Sen har jag även kollat på tatueringar och nästa tatto ska va på revbenen med en text typ som megan fox har . Tycker det är sketa sexigt faktiskt :).
Men nu sitter jag och vänta på att maten ska bli färdig senare ska jag slå in julklappar. Mamma har handlat ihjäl sig idag och jag älskar att slå in presenter så man tackar ju inte nej ;).
Efter det duschen och allt vad det innebär typ ;) haha.
Men pusshej<3
Denna bilden tog jag innan jag skulle åka till Jens första gången efter vår paus eller vad man ska säga. Nervörs som aldrig förr men glad va jag allt :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0