Får ångest varje gång

Varje gång jag duschar mitt hår, så hamnar hälften på golvet.. även om ja tjockt hår nu så känner ja mig flintis. Har stått i en timma nu och försökt få ur alla små tovor som blivit efter men det slutar mer att hela tovan ramlar av med sjukt mycket hår.

Okej ja får skylla mig själv som inte skötte håret riktigt när ja hade hårförlängning. Nu har ja bara några till men dom får ja försöka få bort imon. Spolade ner en hel peruk i toan nyss, kul :)

Aja får iaf tjockt , fint o långt snart puss<3

Kommentarer
Tilda syrran i huset

hej ja men det är kul när du får tover hahha :P

2011-01-21 @ 19:32:32
Ebba

Tilda det är inte kul, dudå när du hade håret ner till afghanistan och hade feta fina tovor som vi fick klippa bort;)

2011-01-21 @ 19:43:12
URL: http://ebbaberglund.blogg.se/
tiiilllddda

jodet ärjävlit kul, ja men nu har du det till kina förfan så lycka till säger jag dåbettan :p

2011-01-21 @ 20:20:58

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0