Fått två frågor

Sofie:Hej:) jag har en fråga till dig hur sköter du ditt hår när du har hårförlängning?:)

Tacksam för svar kram!


Svar: Jag duschar håret som vanligt med shampoo och balsam, man ska också använda mycket hårinpackning. Sen sover jag med flätor (annars blir det en jäkla massa tovor, eftersom det är så tjockt o långt).
Jag plattar inte håret, bara luggen ode sen använder ja lite hårsspray. Sen är det viktigt att man inte använder en borste med knoppar på.

Ajuste man ska låta det självtorka också.



Anna:

Hej hur gammal tycker du att man ska va första gången man ha samlag med någon?:) Kram!


Svar: 15 såklart:) nä men när man är redo och mogen för det.. man behöver inte ha bråttom med att ha sex direkt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0