Tråkig kväll

Hejsan:) har tråkigt så tänkte blogga lite, när ja kom  hem va ja sjukt godissugen men då hade mamma bakat och sen köpt choklad:). Gissa om man blev glad, sen har ja haft lite andra världskriget med mamma o pappa. För jag vägrade äta maten dom hade gjort, för dom vet mycket väl att jag inte tycker om det.

Så nu envisa jag mig med att inte äta det, får väl laga något själv sen.

Och ikväll är det sommar i sverige hah bara en massa idioter som är med. Men det är väl dom ända som erbjuder sig att vara med :).

Aja puss<3 Älskar min Jens mest av allt<3


Kommentarer
Anna

Hej hur gammal tycker du att man ska va första gången man ha samlag med någon?:) Kram!

2011-01-26 @ 17:16:31

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0