Egoister/för bra självförtroende allt möjligt

Det värsta jag  vet är nog egoister sånna som inte gör annat än att tänka på sig själva, och att dom  är så jävla snygga o perfekta.

Visst man kan tycka att man är skit snygg osv, men när folk skryter om det och är så jävla egoistiska så man inte ens kan ge kärlek till andra, dom människorna kommer få problem när dom blir äldre kan jag lova :).


Jag är uppvuxen med syskon och vi ha fått lära oss att vi inte kan få allt, vi kan inte få lika mycket uppmärksamhet och kärlek från  våra föräldrar. Dom kan inte välja ut ett barn o sedan  börja skryta om det .

Nej vi tog hand om varandra berättar allt för varandra, vi eller iaf jag lärde mig att vara snäll , dela med sig och inte va käftig mot folk, ge kärlek till folk och visa att jag bryr mig om någon om den ha det svårt/jobbigt.


För det är väl roligare att hjälpa andra än att tänka på sig själv hela tiden och tycka synd om sig själv?.



Förresten kom jag hem igår, och Thea o Leo bara dök på mig och fick massa kramar och pussar, idag kommer min älskling också herregud vad jag har saknat honom.

Hade presenter till alla här hemma: pappa fick en krydda som han ville ha, mamma fick en liten kista av trä som hon kunde ha smyccken i, lina fick en fin klänning och ett ciggpaket. Jonna fick cigg paket, en tändare och en parfym. Leo fick en leksaksbil och godis, tilda fick nagelack o läppglans och choklad Thea fick the same:).

Sen fick jögglan hår gele haha aja sen köpte ja lite jox till  mig själv o jens förståss pusshej <3




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0