:)

Postat av:

Är ditt o jens förhållande bättre nu än va det va innan?.

Hur gör du för att va så smal och ändå ha bröst?

 

SVAR: Ja vårt förhållande är bättre nu är innan, är oftare och visar att vi älskar varandra mer nu tycker ja iaf :).

 

Jag gör ingenting äter normalt och så smal är ja faktiskt inte, men ja tränar inte eller något sånt.




 

Postat av: Julia

Vad är din värsta rädsla ?

 

SVAR: Att Jens ska lämna mig men så kan man ju inte gå runt och tänka heller. Men det är ja nog mest rädd för men jag vet att han älskar mig.

Men det hade vart jobbigt om det blev som förut.

 


Kommentarer
Anonym

kan inte du berätta om dagen jens gjorde slut med dig? om du vill asså för ni är ju tsm nu igen.

2011-07-26 @ 22:50:01

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0