Onsdag

Svar till Olivia : Ja nu mår dom bättre o är friska :)

Hejsan :) i Lördags kom Jens sen sov han är i två nätter sen i måndags drog vi hem till honom och Tilda följde med för att va med Jens lillasyster Simone.

Så sov vi där i två nätter och nu kom jag nyss hem typ eller har hunnit med att käka pizza (inte jag , ja tog kycklingsallad). Jag har faktiskt bestämt mig för att börja äta nyttigt och röra på mig mer så därför tar jag hellre sallad och sånt. Men iaf sen ha ja duschat tagit på lösnaglar och målat tå naglarna så nu har ja det klart till bröllopet. Syrran gifter sig ju på Lördag.

Men aja pusshej<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0