Frågor och svar

Anonym om FRÅGESTUNG: Heej tänkte ställa några frågor :)

Vill du förlova dig?

Vad är dina mål i livet?

Varför skriver du aldrig om din pojkvän?



SVAR:

1. Ja det är klart att jag vill förlova mig det är jättemysigt ju :).

2. Att gå ut 9an och gymnasiet med bra betyg, börja läsa till någon utbildning , flytta hemifrån , skaffa barn när jag har en bra ekonomi. Sen gifta mig såklart :). Och sen ska jag sluta röka efter detta paketet det fixar jag så envis som jag är !;)

3. Det gör jag faktiskt ibland men vad ska jag skriva om?, tror inte han vill att ja ska skriva massa om han på min blogg liksom haha.


Om ni har några fler frågor så ställ dom i detta inlägget för det blir lättare då :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0