haha vilken kåtjäkel har ställt den?

Anonym om Tisdag: Hur stora bröst har du igentligen? din kille lär ju ta på dom typ jämt?.


SVAR: haha normal fråga osv men jag tycker inte dom är stora alls. Har olika storlekar på mina bhar hela tiden men den ligger runt 85B och 75 D det bro på vilken affär oså jag köper dom i.

Men när jag var hos skolsyrran för någon månad sen och skulle kolla min vikt o ryggen igen. Eftersom att ja va underviktig i 7an så sa hon att jag hade jättefina och stora bröst för min vikt , längd och ålder. Och fortsätter ja att äta som jag gör så blir dom större :). Och det är ju något jag verkligen vill .

Men är ganska glad ändån från att har vägit typ 40 när jag började 7an och va helt platt typ till att väga 55  och gått upp 15 kilo det är ju sjuukt.


då hah fyfan ser ju benen på mig.

nuu

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0